5/1 DIN 15 .10.2018
ANUNŢ
Şcoala Gimnazială Gimnazială Slobozia Bradului organizează concurs in temeiul OMEN nr.3920/08.06.2018 privind aprobarea procedurii de sistem privind recrutarea și selecția experților în cadrul echipelor de proiect, a Hotărârii 325/2018, a H.C.289/2011 și a Contractul de finanțare nr. 30601/07.05.2018, POCU/74/6/18/ Cod SMIS 2014+:106882 pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:
– 4 posturi Expert formare SDS
– 2 posturi Expert formare ADS
– 1 post Expert formare ADS primar
– 1 post secretar
– 2 posturi personal de întreținere
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante se organizează la sediul Școlii Gimnaziale Slobozia Bradului, comuna Slobozia Bradului, județul Vrancea, în data de 26.10. 2018.
Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor depune dosarul de concurs la secretariatul Școlii Gimnaziale Slobozia Bradului, comuna Slobozia Bradului, județul Vrancea, în perioada 16.10.2018 – 25.10.2018, în intervalul orar 8,00 – 16,00.
Tipul probelor de concurs este: concurs de dosare.
Condiţii generale pentru înscriere la concursul de ocupare a posturilor:
Candidații trebuie să indeplinească cumulativ urmatoarele condiții generale :
-să fie catăţeni romani , cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
-cunoaşte limba română scris şi vorbit;
-are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
-are capacitate deplină de exerciţiu;
-să indeplinească condițiile de studii cerute şi după caz de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
-sa prezinte urmatoarele documente :
- cerere de inscriere
- copie xerox buletin/carte identitate
- copie xerox acte de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate
- curriculum vitae
- adeverintele care atesta vechimea în munca /în meseria si/sau în specialitatea studiilor, in copie;
Condiții specifice pentru fiecare categorie de post:
A.Criterii de selecție a candidaților pentru Expert formare ADS primar, Expert formare ADS:
Studii superioare finalizate cu examen de licență
Gradul didactic ,,DEFINITIV” în învățământ
Vechime în specialitatea postului minim 5 ani
Curs perfecționare pentru Programul ADS
Competențe TIC
Atribuții:
Asigură implementarea proiectului la nivelul unităţii de învăţământ şi corelarea curriculumului la decizia şcolii cu cel naţional, pe nivel de şcolarizare corespunzător;
Realizeaza dosarul cu situatia scolara initiala;
Monitorizeaza evolutia scolara a elevilor;
Proiecteaza planul de interventie individualizat;
Colaboreaza cu psihologii;
Stabileste orarul si condica activitatilor;
Intocmeste condica, cataloage;
Realizeaza protocol de colaborare cu dirigintii si invatatorii;
Organizeaza activitati extracurriculare;
Adopta cai personalizate pentru a veni in intampinarea cerintelor beneficiarilor si pentru asigurarea oportunitatilor egale de invatare / dezvoltare;
Colaboreaza cu parintii elevilor din grupul ţintă;
Solicita documentele specifice persoanelor inscrise in program;
Contribuie la obtinerea rezultatelor preconizate;
- Criterii de selecție a candidaților pentru Experți formare SDS:
Studii superioare finalizate cu examen de licență
Vechime în specialitatea postului minim 1 an
Competențe TIC
Atribuții:
- Asigura implementarea proiectului la nivelul unitatii de lnvatamant corelarea curriculumului la decizia scolii cu eel national, pe nivel de scolarizare
corespunzator:
- Realizeaza dosarul cu situatia scolara initiala;
- Monitorizeaza evolutia scolara a elevilor;
- Proiecteaza planul de interventie individualizat;
- Colaboreaza cu psihologii;
- Stabileste orarul si condica activitatilor;
- lntocmeste condica, cataloage;
- Realizeaza protocol de colaborare cu dirigintii si invatatorii;
- Organizeaza activitati extracurriculare;
- Adopta cai personalizate pentru a veni in intampinarea cerintelor beneficiarilor si pentru asigurarea oportunitatilor egale de invatare / dezvoltare;
- Colaboreaza cu parintii elevilor din grupul tinta;
- Solicita documentele specifice persoanelor inscrise in prog
- Contribuie la obtinerea rezultatelor preconizate;
- lnformeaza echipa de conducere a proiectului, despre problemele legate de prezenta grupului tinta la program;
- Acorda sprijin individual.
- Participa la sedintele de Lucru dintre echipa de management ~i echipa de implementare
- Colaboreaza cu coordonatorul activitatilor SDS/ ADS In derularea tuturor activitatilor
- Colaboreaza cu psihologul și mediatorul scolar In derularea activitatilor de consiliere, mediere de rnentinere In grupul tinta a cursantilor.
- lntocmeste Fi~a indlviduala de pontaj, precum și rapoartele lunare referitoare la activitatea proprie prestata in proiect, insotlte de livrabile.
- lndeplineste si alte activitati solicitate de managerul de proiect in vederea realizarii obiectivelor
- Criterii de selecție a candidaților pentru Secretar proiect:
Studii superioare finalizate cu examen de licență
Experiență de cel puțin 1 an înfuncția de coordonator activități
Competențe TIC
Atribuții:
-Asigura logistica activitatilor proiectului;
-Completeaza Registrul de Intrari – iesiri
-Tehnoredacteaza toate documentele
-Referate de necesitate.
-Realizeaza fisa de prezenta colectiva pentru pesonalul administrativ si personalul de sprijin al managerului.
-Pastreaza si arhiveaza toate documentele personale ale angajatilor din proiect
-Intocmirea tematicii pentru sedintele de lucru si a minutelor sau proceselor verbale.
– Indeplineste si alte activitati solicitate de managerul de proiect in vederea realizarii obiectivelor
-Redactarea documentelor managerului de proiect
-Reponsabil cu activitatile administrative si de secretariat din cadrul proiectului
-Indeplinirea tuturor sarcinilor stabilite de managerul de proiect, rezultate din necesitatea implementarii activitatilor proiectului
-Asigurarea legaturii cu toti angajatii din proiect, cu partenerii asociati.
– Pastrarea tuturor documentelor
- Criterii de selecție a candidaților pentru personal de întreținere:
Studii liceale
Experiență relevantă în activitatea de curățenie
Competențe de comunicare
Atribuții:
Planificarea activitatilor de curatenie zilnică
Mentinerea curăţeniei în spaţiile destinate derularii proiectului, precum şi echipamentelor din dotare. Utilizarea materialelor şi echipamentelor specifice întreţinerii curăţeniei.
Executarea operaţiilor de curăţenie perioadică.
Colectarea gunoiului şi depozitarea lui.
Îndeplineşte orice alte sarcini trasate de managerul de proiect, care au legatură cu natura muncii.
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în următoarele etape:
a)selecţia dosarelor de înscriere
b)analiza CV-ului și a documentelor justificative
Sunt declaraţi admişi candidaţii care au obţinut minim 80 de puncte.
Punctajul maxim este de 100 puncte.
După afişarea rezultatelor, la adresa http://sanseegalelaeducatie-sb.ro și la avizierul școlii, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării.
Relatii suplimentare se obtin de la secretariatul unitatii sau la telefon 0237259077.
CALENDARUL DESFASURĂRII CONCURSULUI
Nr. crt. | Activitate | Data/Perioada/ora | Locul desfăşurării |
1 | Depunerea dosarelor pentru înscrierea la concurs | 16.10.2018 – 25.10.2018,
Orele 8,00-16,00 |
Scoala Gimnaziala
Slobozia Bradului |
2 | Selectarea dosarelor depuse | 26.10. 2018
|
Scoala Gimnaziala
Slobozia Bradului |
3 | Afisarea rezultatelor la etapa de selectare a dosarelor | 26.10.2018,
ora 16.00 |
Scoala Gimnaziala
Slobozia Bradului |
4 | Depunerea contestatiilor la etapa de selectare a dosarelor | 29.10.2018,
Orele 8,00-12,00 |
Scoala Gimnaziala
Slobozia Bradului |
5 | Afisarea rezultatelor finale in urma contestatiilor la etapa de selectare a dosarelor | 30.10.2018,
ora 12.00 |
Scoala Gimnaziala
Slobozia Bradului |
Manager proiect, Reprezentant legal,
Costache Voica Costăchioiu Cătălin